Wwii Bomb Hunters
Alianci zrzucili na Niemcy ponad 5 mln bomb. Co dziesiąta nie wybuchła. Niemieckie służby usuwania bomb ryzykują życiem, aby usunąć te pozostałości wojny. Rocznie znajdują 5000 niewybuchów, a dziesiątki tysięcy ludzi trzeba ewakuować. Służby usuwania bomb usuwają w Niemczech średnio 100 bomb tygodniowo.