Dzięki ekspedycjom naukowym i najnowocześniejszym efektom komputerowym, śmiertelne wody otaczające najbardziej niesławne więzienie na świecie zostają usunięte. Po całkowitym „osuszeniu” zatoki San Francisco, słynne więzienie na wyspie w końcu ujawnia swoje sekrety, pokazując, dlaczego ucieczka ze skały była prawie niemożliwa.