Wyprawa na dno: Miasto piratów
Wody jamajskiej Zatoki Kingston skrywają ruiny największego miasta pirackiego w historii – Portu Royal. Dnia 7 czerwca 1692 roku zostało ono zniszczone przez trzęsienie ziemi i tsunami. Archeolog dr Jon Henderson z pomocą najnowocześniejszych technologii badawczych po raz pierwszy ujawnia pełny zasięg tego 13-hektarowego miasta.