Wystarczy kłamać
Zoé, która od dłuższego czasu tkwi w dżungli samotności i aplikacji randkowych, właśnie poznała mężczyznę swojego życia. Idylla trwa dwie godziny, gdy nagle Robinson zapada w śpiączkę. Wskutek nieporozumienia w szpitalu Zoé zostaje uznana za jego narzeczoną i zajmuje się dwójką jego dzieci – mimo że ledwo go zna.
Zoé, która od dłuższego czasu tkwi w dżungli samotności i aplikacji randkowych, właśnie poznała mężczyznę swojego życia. Idylla trwa dwie godziny, gdy nagle Robinson zapada w śpiączkę. Wskutek nieporozumienia w szpitalu Zoé zostaje uznana za jego narzeczoną i zajmuje się dwójką jego dzieci. Zoé czuje, że nie ma wyjścia i musi udawać partnerkę mężczyzny, którego ledwo zna. Czy dzięki kłamstwom i wślizgnięciu się w świat tego czarującego nieznajomego sama uwierzy w swoją historię miłosną? Co się stanie, kiedy ów nieznajomy się obudzi?