Wyznania małoletniej gwiazdy
Lindsey Lohan w przezabawnej, współcześnie opowiedzianej historii o dorastaniu dla całej rodziny. Lola (Lohan) zawsze miała skłonność do dramatyzowania, ale od czasu przeprowadzki z Nowego Jorku, nieoficjalnej stolicy świata, na kulturalne pustkowie New Jersey jest pewna, że nie ma już po co żyć. A jednak ambicja szybko bierze górę, bo Lola nikomu nie pozwoli stanąć na drodze swoich marzeń o gwiazdorstwie. Nie będzie ani łatwo, ani przyjemnie, ale przygoda na pewno nauczy ją wiary we własne pragnienia. Zobacz tę przyjemną komedię pełną muzyki, tańca i dobrej zabawy.