Yellowstone
Niewiele jest miejsc tak unikalnych i niepowtarzalnych jak Yellowstone – pierwszy na świecie park narodowy. Klejnot dzikiej przyrody – rozległe lasy i otwarte doliny, dom dla wielkich stad bizonów, watah wilków i niedźwiedzi grizzly. Park znajduje się na szczycie jednego z największych wulkanów na świecie, z którego powstały tak charakterystyczne obszary geotermalne jak gejzer Old Faithful czy Wielkie Źródło Pryzmatyczne.