Wybaczenie
Robin Roberts przeprowadza szczerą rozmowę o odkrywaniu i wybaczaniu samej sobie z przezabawną komiczką Loni Love, aktorką i piosenkarką Chrissy Metz oraz uwielbianą osobowością telewizyjną Kelly Osbourne. Dowiedz się, jak te wielowymiarowe kobiety przekuły bycie ocenianą oraz poczucie porażki w energię, która sprawiła, że mają teraz życia i kariery ze swoich najśmielszych marzeń.