Za kulisami „Falcona i Zimowego Żołnierza
Zajrzyjcie za kulisy głośnego serialu i dowiedzcie się, jak powstał ten entuzjastycznie przyjęty, kręcony na całym świecie serial sensacyjny. Zobaczcie, jak aktorzy powrócili z ulubionymi bohaterami, takimi jak Sharon Carter grana przez Emily VanCamp i baron Zemo, w którego wcielił się Daniel Bruhl. Posłuchajcie, jak wprowadzono też nowe postacie, by stworzyć serial, który spełni oczekiwania fanów wobec uniwersum Marvela.