Zabawy z piłką
„Zabawy z piłką“ to film o sile charakteru. Peter LaFleur (Vince Vaughn) jest charyzmatycznym nieudacznikiem i właścicielem podupadającej siłowni o nazwie „Szary Przeciętniaczek”, której klienci na pewno nie są przeciętni. Są gorsi. Wśród nich jest samozwańczy pirat, cherlawy kujon (Justin Long) chcący zaimponować nieosiągalnej dla niego cheerleaderce, pasjonat dziwnych sportów, nierozgarnięty młodzieniec i zarozumiały mądrala, który tak naprawdę nie wie nic. Skromna siłownia Petera wpada w oko White'owi Goodmanowi (Ben Stiller), opętanemu żądzą władzy megalomanowi z fryzurą na czeskiego piłkarza i właścicielowi sieci klubów fitness Globo Gym. White chce przejąć „Szarego Przeciętniaczka”, a braki w dokumentacji księgowej czynią jego misję jeszcze łatwiejszą. Bank wysyła na miejsce prawniczkę Kate Veatch (Christine Taylor), by sfinalizowała przejęcie siłowni przez biznesmena. Peter zdobywa serce Kate swym chłopięcym urokiem, a ta dołącza do jego drużyny społecznych wyrzutków, by dokonać niemożliwego.