Zakonnica w przebraniu 2
Ulubiona przez wszystkich zakonnica powraca do habitu. Tym razem Deloris Van Cartier w przebraniu siostry Mary Clarence podejmuje się nauki w biednej miejskiej szkole z problemami. Uzbrojona w muzyczny plan lekcji wnosi do klasy dużo śmiechu, dar muzyki i odrobinę niebiańskiej inspiracji, zanim sprytni uczniowie odkryją, kim jest naprawdę.