Zanim żyli długo i zaplątani
Dla Roszpunki może to być początek długiego i szczęśliwego życia, ale to bajkowe zakończenie nie jest dokładnie tym, o czym marzyła. Julian szybko przystosowuje się do królewskiego luksusu, ale Roszpunka odkrywa, że życie księżniczki w Koronie jest trudniejsze, niż sobie wyobrażała. Przytłoczona nowymi obowiązkami Roszpunka ucieka ze swoją przyjaciółką i służącą Cassandrą w noc, aby zakosztować wolności, co prowadzi do odrośnięcia jej długich blond włosów. Czy Roszpunka potrafi zaakceptować wszystko to, co one reprezentują?