Zaułek Koszmarów
Reżyser- wizjoner Guillermo del Toro stworzył zaskakujący thriller psychologiczny, opowiadający o cwanym jarmarcznym artyście (Bradley Cooper), który łączy siły z równie nieuczciwą psychiatrą (Cate Blanchett), aby skubać bogaczy w Nowym Jorku lat 1940. Guillermo del Toro napisał scenariusz tego wciągającego dzieła do spółki z Kim Morgan na podstawie książki Williama Lindsaya Greshama.