Zestaw pomniejszony
Buzz Astral zostaje pozostawiony w restauracji, a jego miejsce zajmuje zabawkowa wersja Buzza z zestawu dla dzieci. Podczas gdy zabawki Bonnie są skazane na irytującego 10-centymotrowego naśladowcę, prawdziwy Buzz jest uwięziony w restauracji w grupie wsparcia dla porzuconych zabawek. Woody i reszta opracowują sposób na uratowanie przyjaciela, a Buzz próbuje uciec ze spotkania psychoterapeutycznego.