Wielki żar
Dochodzący do zdrowia Owen zostaje głównym podejrzanym w śledztwie dotyczącym seryjnego podpalacza. Z kolei T.K. i Carlos pakują się w pełną ognia sytuację, a Tommy spotyka największa niespodzianka w życiu.