Zimowe zapasy
Chip i Dale zbierają żołędzie na zimę, ale mają ich za mało i nie mogą znaleźć więcej. Zauważają jednak, że Donald używa żołędzi do obsadzenia terenu bez drzew, i obmyślają plan jak mu je zabrać. Donald walczy z Chipem i Dalem o żołędzie.