Znane niebezpieczeństwo
Kiedy Star, Alexandra i Simone pracują nad nagraniem, które umożliwi im występ na festiwalu muzycznym, Roland Crane i jego żona Rose przyjeżdżają do miasta i ujawniają wielki sekret, co grozi rozpadem grupy.
Kiedy Star, Alexandra i Simone pracują nad nagraniem, które umożliwi im występ na festiwalu muzycznym, Roland Crane i jego żona Rose przyjeżdżają do miasta i ujawniają wielki sekret, co grozi rozpadem grupy. Star ucieka się do ekstremalnych środków i ryzykuje wszystko, by Roland został jej producentem muzycznym. Tymczasem Carlotta i Jahil idą łeb w łeb, próbując zachować swoje tajemnice, gdy czyjeś życie wisi na włosku.