Zombi
Po stworzeniu przez rząd urządzenia, które powstrzymuje apetyt zombie na mózgi, Seabrook High – szkoła skupiająca się na jednolitości, tradycjach i motywowaniu – staje w obliczu integracji uczniów z dziećmi z Zombietown.
Witamy w Seabrook, podmiejskim miasteczku, którego życie kręci się wokół tradycji, jednolitości i motywacyjnej gadaniny, aż do pewnego przełomowego semestru, kiedy to uczniowie z Zombietown integrują się z Seabrook High School. Podczas gdy uczniowie – ludzie i zombie – walczą o współistnienie, rozwijająca się przyjaźń między cheerleaderką o imieniu Addison (Meg Donnelly) a zombie o imieniu Zed (Milo Manheim) może na dobre zjednoczyć ich liceum i całą społeczność.