Przyjaźń na zawsze
Minął rok. M codziennie pracuje nad swoimi esejami, lecz znajduje czas, by pojawić się na pogrzebie znajomego. To właśnie M ostatni z nim rozmawiał przed śmiercią. Po pogrzebie M idzie do Latarni, gdzie panuje zamieszanie. Wszyscy zdają się mieć jakiś plan na przyszłość. W przeciwieństwie do swoich znajomych M i Kaoru czują, że zostali w tyle. Gdy zdają sobie z tego sprawę, składają sobie pewną obietnicę. W końcu M znajduje odpowiednie zakończenie dla swoich esejów.