Poznaj Shauna, Bitzera, Farmera i resztę stada. Zobacz, jak wygląda ich życie na farmie Mossy Bottom. Spokój w dolinie zamienia się w chaos na łące, gdy Shaun prowadzi swoje owce na manowce, biegając wokół owczarka Bitzera, gdy tylko Farmer odwraca się plecami.