Projekt 1619: Historia niewolnictwa
„Projekt 1619: Historia niewolnictwa” to sześcioodcinkowy program dokumentalny, który próbuje na nowo spojrzeć na historię USA, umieszczając konsekwencje niewolnictwa oraz zasługi czarnoskórych amerykanów w centralnym punkcie narodowej tożsamości. Odcinki są oparte na opowiadaniach zawartych w niedawno wydanej książce „The 1619 Project: A New Origin Story” i skupiają się na tym, jak spuścizna niewolnictwa kształtuje różne aspekty współczesnego amerykańskiego życia.