Hotel Groove
Trzy samotne kobiety po czterdziestce, wszystkie pogrążone w rutynie codziennego życia, wymeldują się ze swoich stref bezpieczeństwa i zameldują się w Groove Hotel, magicznym miejscu do wypoczynku na pięknej wyspie Dominikanie — i za cel postawią sobie na nowo poczuć się młode, żyć radośnie i może też spotkać miłość mężczyzny O POŁOWĘ OD NICH MŁODSZEGO.
Trzy samotne kobiety po czterdziestce, wszystkie pogrążone w rutynie codziennego życia, wymeldują się ze swoich stref bezpieczeństwa i zameldują się w Groove Hotel, magicznym miejscu do wypoczynku na pięknej wyspie Dominikanie — i za cel postawią sobie na nowo poczuć się młode, żyć radośnie i może też spotkać miłość mężczyzny O POŁOWĘ OD NICH MŁODSZEGO. Jak mówi porzekadło: „Nie możesz się w kimś zakochać, dopóki nie zakochasz się w sobie”! W Groove Hotel te trzy kobiety będą miały okazję dokonać obydwu tych rzeczy! Nieważne, czy spotka je idealna przygoda miłosna, przyjaźń, prawdziwa miłość albo coś pomiędzy, mają teraz szansę przejąć inicjatywę i zrzucić jarzmo podwójnych standardów, na jakie wystawione są na co dzień starsze kobiety. I będą się świetnie przy tym bawiły! W programie wystąpi Taye Diggs (How Stella Got Her Groove Back), która wie to i owo o tym, jak się wraca do gry.