How To Hire A Hitman
Po otrzymaniu setek zhakowanych wiadomości ze strony internetowej oferującej zabójstwa na zlecenie, obsesjonatka prawdziwych zbrodni Yinka Bokinni wyrusza w tajemniczy świat dark webu, aby dowiedzieć się, czy możliwe jest anonimowe zlecenie morderstwa.
Po otrzymaniu setek zhakowanych wiadomości ze strony internetowej oferującej zabójstwa na zlecenie, obsesjonatka prawdziwych zbrodni Yinka Bokinni wyrusza w tajemniczy świat dark webu, aby dowiedzieć się, czy możliwe jest anonimowe zlecenie morderstwa. Wiadomości ujawniają, że setki ludzi z całego świata zamawiają zabójstwa online, a ludzie ci wcale nie należą do gangów, jak można by się spodziewać. Są to pozornie zwykli ludzie, którzy chcą zabić przyjaciół, partnerów i kolegów z pracy. Yinka postanawia odkryć, czy te zlecone morderstwa są prawdziwe, czy też są tylko częścią oszustwa. Odpowiedź kryje się w sprawie morderstwa, które miało miejsce po tym, jak zabójstwo zwyczajnej matki zostało pomyślnie zamówione online. Yinka odnajduje żywy cel w stanie Nowy Jork i śledzi go, aby sprawdzić, czy nadal jest w niebezpieczeństwie i czy może pomóc odkryć, kto stoi za zabójstwem. W dwóch odcinkach Yinka łączy porywającą retrospektywną historię kryminalną z fascynującym śledztwem prowadzonym w podziemnym świecie w czasie teraźniejszym.