La Máquina: Bokser
Po druzgocącej porażce Esteban „La Máquina” Osuna znajduje się w trudnym momencie swojej bokserskiej kariery. Szczęśliwie dla niego, jego menedżer i najlepszy przyjaciel Andy Lujan jest zdeterminowany, aby przywrócić go na szczyt. Kiedy jednak do akcji wkracza nikczemna organizacja, stawką tego rewanżu staje się życie lub śmierć. Esteban musi uporać się z osobistymi demonami i chronić swoją rodzinę.