Sadie Sparks: Czarująca ekipa
Nadprzyrodzony serial o wybitnie niedobranej parze. Sadie jest młodą, uczącą się magii czarodziejką, a Gilbert zrzędliwym, magicznym królikiem i jej mentorem. Cóż za czarująca parka!