Stolen - Catching the Art Thieves
Ta wciągająca seria dokumentalna przeplata skomplikowane opowieści o kradzieżach dzieł sztuki, międzynarodowej przestępczości, przemocy i korupcji z ekskluzywnymi wywiadami z ludźmi, którzy byli w miejscach, w których do nich dochodziło. Po zimnej wojnie kraje zaczęły otwierać swoje granice, co wywołało fale przestępczości w całej Europie, a cenne dzieła sztuki stały się walutą i kartą przetargową.
Ta wciągająca seria dokumentalna przeplata skomplikowane opowieści o kradzieżach dzieł sztuki, międzynarodowej przestępczości, przemocy i korupcji z ekskluzywnymi wywiadami z ludźmi, którzy byli w miejscach, w których do nich dochodziło. Po zimnej wojnie kraje zaczęły otwierać swoje granice, co wywołało fale przestępczości w całej Europie, a cenne dzieła sztuki stały się walutą i kartą przetargową. Od serbskich watażków po byłych agentów KGB, niebezpieczni gracze śmiertelnych siatek przestępczych wykorzystywali zmieniającą się globalną politykę do kradzieży obrazów wartych miliony. Serial skupia się na trzech głównych kradzieżach, we Frankfurcie, Sztokholmie i Oslo, i odsłania stojące za nimi historie pełne wymuszeń, handlu ludźmi, narkotyków i morderstw.