Ta druga dziewczyna
Nella, pracująca jako sekretarz redakcji, ma dosyć tego, że jest jedyną czarną dziewczyną w swojej firmie, więc cieszy się, kiedy zatrudniona zostaje Hazel. Gdy jednak Hazel daje się lepiej poznać, Nella traci entuzjazm i odkrywa, że w firmie dzieje się coś niedobrego.