Skradziony puchar
Po wydaniu wszystkich oszczędności na wyjazd z synem na mundial, Lucho jest zdruzgotany, kiedy jego kochający piłkę nożną kraj, Argentyna, zostaje zdyskwalifikowany wskutek kary nałożonej przez światową federację. By przywrócić synowi wiarę w marzenia, a Argentynie miejsce na mundialu, Lucho obmyśla najbardziej szalony plan w historii sportu: kradzież pucharu.
Po wydaniu wszystkich oszczędności na wyjazd z synem na mundial, Lucho z niedowierzaniem patrzy, jak jego kraj, Argentyna, zostaje zdyskwalifikowany wskutek kary nałożonej przez światową federację. Nie mając nic do stracenia, Lucho razem z kolegami z pracy, grupą desperatów zagrożonych zwolnieniem, postanawia wymierzyć sprawiedliwość na własną rękę. Zamierzają ukraść puchar w czasie argentyńskiego etapu trasy promocyjnej, by zażądać przywrócenia La Albiceleste miejsca na mundialu, i tym samym oczyścić splamione imię kraju.