Adamas
Ojciec braci bliźniaków, Woosina i Suhyeona, został zamordowany dwadzieścia dwa lata temu. Woosin, który jest obecnie autorem powieści kryminalnych, odkrywa, że bronią, którą zabito jego ojca, jest diamentowa strzała o nazwie „Adamas”. Aby ją odnaleźć, dostaje się do rezydencji Jaegyu pod pretekstem, że będzie spisywał jego wspomnienia. Suhyeon, który obecnie jest prokuratorem, ponownie otwiera sprawę po spotkaniu z dziennikarką, która stara się wyjaśnić prawdę o tym zdarzeniu.