Arctic Ascent with Alex Honnold
Alex Honnold prowadzi sześciotygodniową wyprawę do wschodniej Grenlandii, aby dokonać pierwszego wejścia na jedną z najwyższych niezdobytych ścian skalnych na świecie. Ale to znacznie więcej niż tylko wspinaczka. Z pomocą glacjolog Heidi Sevestre Alex i jego zespół badają wpływ zmian klimatycznych na lodowce, pokrywy lodowe i fiordy w tej odległej części Arktyki.