Beyond
Holden to młody mężczyzna, który po dwunastu latach wybudził się ze śpiączki i odkrywa nowe zdolności, z powodu których trafia w środek groźnej intrygi. Teraz musi dowiedzieć się, co działo się z nim, gdy był nieprzytomny i odkryć nie tylko, jak przeżyć w zmienionym świecie, ale też dlaczego mu się to przytrafiło.