Big Sky
Prywatni detektywi Cassie Dewell i Cody Hoyt wspólnie z jego byłą żoną, niegdyś policjantką Jenny Hoyt, poszukują dwóch sióstr, porwanych przez kierowcę ciężarówki na odludnej drodze w stanie Montana. Kiedy odkrywają, że to nie jedyne dziewczęta, które zaginęły w ostatnim czasie w okolicy, muszą ścigać się z czasem, żeby zapobiec tragedii i uratować uprowadzone.