Car S.O.S.
Mechanik Fuzz Townshend i poszukiwacz części Tim Shaw ratują niszczejące samochody z klasą dla ich niczego niepodejrzewających właścicieli. Samochody trafiają do warsztatu Car S.O.S., gdzie powracają do dawnej świetności i zaskakują właścicieli! Ostrzegamy, w niektórych przypadkach zaskoczenie doprowadza dorosłych mężczyzn do łez...