Chcę uwierzyć snom: jak powstawała Kraina lodu 2
Do światowej premiery „Krainy lodu 2” pozostał niecały rok. W sześcioodcinkowej serii dokumentalnej zobaczymy, jak powstaje jeden z najbardziej wyczekiwanych filmów w historii Walt Disney Animation Studios.
Do światowej premiery „Krainy lodu 2” pozostał niecały rok. Reżyserzy, scenarzyści, artyści, animatorzy i kompozytorzy piosenek czują rosnącą presję, to prawdziwy wyścig z czasem. Jakby tego było mało, w ich codziennych zmaganiach zaczynają towarzyszyć im kamery. Dzięki tej sześcioodcinkowej serii dokumentalnej dowiemy się, jak wyglądał proces tworzenia jednego z najbardziej wyczekiwanych filmów w niemal stuletniej historii Walt Disney Animation Studios. Wraz z ekipą doświadczymy wzlotów i upadków, wyzwań i przełomowych chwil. Dzięki serialowi mamy okazję poznać reżyserkę, scenarzystkę i dyrektor kreatywną Jennifer Lee, reżysera Chrisa Bucka, autorkę tekstów piosenek Kristen Anderson-Lopez i kompozytora Roberta Lopeza, aktorów: Kristen Bell („Anna”), Idinę Menzel („Elsa”), Josha Gada („Olaf”), Jonathana Groffa („Kristoff”), Sterlinga K. Browna („porucznik Mattias”) oraz Evan Rachel Wood („Iduna”). Serial wyprodukowany przez Lincoln Square Productions i Walt Disney Animation Studios.