Chór
„Chór” to 6-częściowy serial dokumentalny opowiadający o przygotowaniach Detroit Youth Choir do najważniejszego występu w ich życiu. Ich oczami doświadczamy wzlotów i upadków w Detroit, gdy pokonują wyzwania związane z godzeniem rodziny, szkoły i sportu, jednocześnie realizując marzenia o rozwinięciu talentów i występie na jednej z największych scen świata.
„Chór” to 6-częściowy serial dokumentalny opowiadający o przygotowaniach Detroit Youth Choir do najważniejszego występu w ich życiu. Ich oczami doświadczamy wzlotów i upadków w Detroit, gdy pokonują wyzwania związane z godzeniem rodziny, szkoły i sportu, jednocześnie realizując marzenia o rozwinięciu talentów i występie na jednej z największych scen świata. Po ich występie w 2019 roku w „Mam talent” jest to kluczowy czas dla chóru i jego dyrektora, Anthony'ego White'a, który musi stawić czoła wyzwaniom związanym z zastąpieniem kilku kluczowych członków, utrzymaniem chóru w Detroit i znalezieniem kolejnego koncertu, który ponownie zwróci uwagę na chór.