Crash i Bernstein
Zdesperowany faktem, że ma same siostry, Wyatt Bernstein konstruuje lalkę, której nadaje imię Crash. Pod niejednym względem przesadzony Crash ożywa jako wygadany przybrany brat Wyatta, mający pomóc mu przetrwać w licznym i całkowicie siostrzanym rodzeństwie.
Wyatt Bernstein, jedyny syn z czwórki dzieci, zostaje na swoje urodziny zaciągnięty do sklepu Build-A-Bestie, gdzie będzie mógł stworzyć własne zwierzątko-zabawkę. W końcu ulega — i konstruuje do przesady chłopięcą lalkę, której nadaje imię Crash. Zdesperowany faktem, że ma same siostry, Wyatt wciela w swoje dzieło zdecydowanie męskie cechy: umiejętności ninja, nieprzejednane poglądy oraz potrzebę budowania i burzenia na przemian. Przede wszystkim jednak chłopak czyni Crasha swoim powiernikiem i przyjacielem. W końcu Crash ożywa przy Wyacie jako jego wygadany przybrany brat, który nie zna żadnych granic. Crashowi przychodzi zatem spotkać Wyatta w domu zdominowanym przez siostry: nie licząc mamy, na rodzinkę składają się popularna 16-letnia Amanda, młodsza od niej i obdarzona modowym zmysłem Cleo oraz uparta 6-letnia Jasmine. Crash bierze na siebie obowiązek otoczenia Wyatta opieką i ochroną, z czego wezmą się niezliczone przygody, naznaczone zarówno chaosem, jak i rodzinnym ciepłem.