Człowiek kontra żywioł
Historie o klęskach żywiołowych opowiedziane przez tych, którzy sami doświadczyli nieszczęścia. Katastrofa górnicza w Chile, pożary lasów w Portugalii, lawina błotna w Kalifornii, tornada przechodzące przez USA, zatonięcie statku wskutek huraganu oraz tragiczne w skutkach trzęsienie ziemi w Nepalu. Przebieg wszystkich tych wydarzeń pozwoli odtworzyć analiza kryminalistyczna.