„Ariel” to nowy muzyczny serial Disney Junior dla młodszych dzieci, opowiadający o przygodach małej syrenki Ariel, która odkrywa moc swojego głosu.
„Ariel” to nowy muzyczny serial Disney Junior dla młodszych dzieci, opowiadający o przygodach małej syrenki Ariel, która odkrywa moc swojego głosu. Ariel podejmuje nowe wyzwania, śpiewa i zmienia świat! Towarzyszą jej przyjaciele – ci znani nam z oryginalnego filmu, jak Sebastian i Florek, oraz całkiem nowi. Akcja serialu toczy się w głębinach tętniącego życiem Morza Karaibskiego i ukazuje widzom karaibską kulturę poprzez muzykę, potrawy, modę, język i folklor.