Dzika Rosja
Rosja jest imponującym, rozległym państwem geograficznych skrajności. To tutaj, wśród półpustyń, zimnej tundry, śnieżnych szczytów górskich i otwartych łąk znajdują się ogromne obszary leśne i najgłębsze jezioro na świecie. W tym dzikim miejscu zdumiewająco różne zwierzęta żyją w najbardziej ekstremalnych warunkach. Ta przełomowa seria odkrywa malownicze piękno i zdumiewającą przyrodę Rosji.