Koszmarna wyprawa (TBC)
„Koszmarna wyprawa” to kultowy serial, który pokazuje widzom relacje na temat porwania, uwięzienia i terroru z dala od domu, z intymnymi wywiadami i rekonstrukcjami zdarzeń. Czy to chodzi o tajnego agenta zbierającego dowody przeciwko podejrzanemu, czy o osobę oferującą sprzedaż narkotyków... Pokażemy te historie z każdego punktu widzenia.