Gęsia skórka: Zagubieni
Bliźnięta Devin i Cece przyjeżdżają do dzielnicy Gravesend w Brooklynie, gdzie mają spędzić wakacje wraz ze swoim rozwiedzionym ojcem, naukowcem Anthonym Brewerem. Muszą połączyć siły z nowymi przyjaciółmi, aby uratować okolicę przed długo uśpionym zagrożeniem.