Go! Go! Loser Ranger!
Kryjówka zniszczona, szefowie przepadli. Pyłowcy, którzy przetrwali, zawarli ze Strażnikami tajne porozumienie, by uczestniczyć w Niedzielnych Pokazach - gdzie za każdym razem ponoszą klęskę. Wojownik D, znudzony tą niedorzecznością, postanawia skończyć z tym raz na zawsze!