Ucieczka z Chinatown
„Ucieczka z Chinatown” to historia Willisa Wu, drugoplanowego aktora uwikłanego w policyjne procedury, który próbuje odnaleźć swoje miejsce w świecie, przy okazji odkrywając jego tajemnice oraz pogrzebaną historię swojej rodziny.