Jake i Piraci z Nibylandii
Jake, Iza, Fajtek i papuga Czachuś opuszczają kryjówkę na Pirackiej Wyspie, by szukać skarbów, o które będą musieli rywalizować z kapitanem Hakiem i Swądkiem. Wskakuj z nimi na pokład Łajbka – czas na przygodę! Nieważne, czy chodzi o deskorolkę, gitarę, czy piękną muszlę – kapitan Hak zrobi wszystko, aby dorwać skarby. Jake zaprasza widzów do wspólnej zabawy, rozwiązywania problemów oraz aktywności fizycznej, co pozwoli odzyskać skarby, znaleźć złote monety i wypełnić skrzynię kosztownościami.