W obcym ciele
Egocentryczna influencerka o imieniu Paz przyjeżdża do miasteczka Agua-Marinha, gdzie ściera się z lokalną aktywistką i zostaje skreślona przez cały kraj po użyciu obraźliwego języka. Sto lat wcześniej, w roku 1922, Cecilia odmawia małżeństwa z przymusu, do którego ma dojść w wyniku śmierci jej rodziców. Niespodziewanie, wszechświat daje obu kobietom alternatywę i zamienia je ciałami.
W tym brazylijskim serialu, egocentrycznej Paz nie satysfakcjonuje status najpopularniejszej influencerki 2022 roku. Wyrusza do małego miasteczka, Agua-Marinha, kolebki równouprawnienia kobiet, w której planuje otworzyć "Dom Paz" - ośrodek szkoleniowy dla nowego pokolenia influencerów. Jednak mieszkanki Agua-Marinha, na czele z waleczną Marią, sprzeciwiają się planom Paz na przejęcie ich centrum kultury. Gdy nagranie sprzeczki pomiędzy Paz a Marią obiega cały kraj, Paz zostaje automatycznie skreślona za użycie obraźliwego języka. W tym samym mieście, ale w roku 1922, młoda pisarka zmaga się z ciężką sytuacją. Cecilia, dziedziczka z bogatej rodziny, musi wprowadzić się do domu swoich rodziców chrzestnych, gdy jej rodzice giną w pożarze. Na domiar złego, jest zmuszana do poślubienia niedojrzałego syna swoich rodziców chrzestnych, Pedro, pomimo bycia lesbijką i braku jakiejkolwiek chęci osiągniecia statusu damy lub matki. Obie kobiety, które dzieli sto lat, desperacko pragną uciec od swojego życia w poszukiwaniu wolności i szczęścia. Wszechświat postanawia im pomóc: przemieszczają się w czasie, żeby w końcu zamienić się ciałami i wylądować w innej epoce. Teraz muszą zmagać się z problemami dekad, w których się znalazły, spojrzeć na problemy kobiet z innej perspektywy i znaleźć swoje miejsce w świecie.