Kiedy zapominamy
Autor powieści kryminalnych M ma od pięciu lat dziewczynę o imieniu F, która zaginęła w noc Halloween. Kiedy pojawia się kobieta, która twierdzi, że jest jej siostrą, M rozpoczyna poszukiwania swojej dziewczyny. Ludzie, których spotyka w ich trakcie, opisują osobę bardzo odmienną od F, jaką znał.
Autor powieści kryminalnych M ma od pięciu lat dziewczynę o imieniu F. Przez kilka tygodni jest bardzo zajęty i traci z nią kontakt. Wtedy pewna kobieta, która twierdzi, że jest jej siostrą, mówi mu, że jego dziewczyna zaginęła w Halloween. M zaczyna poszukiwania swojej dziewczyny, ale ludzie, których spotyka w ich trakcie, opisują osobę bardzo odmienną od F, jaką znał. Dodatkowo zaczyna się również zmieniać jego własne spokojne życie, kiedy w trakcie poszukiwań wplątuje się w problemy innych ludzi.