Kobiety Tajpej
I-Shan, dziewczyna z Tainan, pragnie życia w Tajpeju. Łut szczęścia powoduje, że znajduje dach nad głową w mieszkaniu cioci i zaczyna ciężko pracować. Frustracja sięga zenitu, gdy rozmowy o pracę spełzają na niczym i gdy zostaje wrobiona przez koleżankę. Gdy sprzeczka zmusza ją do przeprowadzki, I-Shan zdaje sobie sprawę, że w Tajpeju czuje się obco.
I-Shan, dziewczyna z Tainan, pragnie życia w Tajpeju. Łut szczęścia powoduje, że znajduje dach nad głową w mieszkaniu cioci i zaczyna ciężko pracować. Frustracja sięga zenitu, gdy rozmowy o pracę spełzają na niczym i gdy zostaje wrobiona przez koleżankę. Gdy sprzeczka zmusza ją do przeprowadzki, I-Shan zdaje sobie sprawę, że w Tajpeju czuje się obco. Fabuła śledzi skomplikowaną transformację I-Shan w nowoczesną kobietę z Tajpeju.