Książę William: Pokonamy bezdomność
Dzięki wyjątkowemu dostępowi do księcia Williama program przedstawia zakulisowe materiały dotyczące jego pracy, który mierzy się ze skalą kryzysu bezdomności i tworzy oddany zespół Homewards. Poznajemy wzruszające historie ludzi, którzy doświadczyli lub są na krawędzi bezdomności, podczas gdy książę szuka rozwiązań i planuje utworzenie mieszkań socjalnych na własnej ziemi.
„We Can End Homelessness” opowiada o pierwszym roku Homewards, ambitnego pięcioletniego programu księcia Williama. Do realizacji projektu wybrano sześć miejsc w Wielkiej Brytanii, by pokazać, że bezdomność można zakończyć. Program przedstawia zakulisowe materiały dotyczące wdrażania inicjatywy i zapewnia wyjątkowy dostęp do księcia, gdy ten podejmuje walkę z kryzysem. Widzimy, jak korzysta z porad osób, które doświadczyły bezdomności, podczas serii poruszających spotkań, a w szczerych wywiadach sam książę ujawnia jak czerpał inspirację z działań swojej mamy, Diany, księżnej Walii. Stworzony przez niego oddany sprawie zespół Homewards zgłębia problem w całej Wielkiej Brytanii, a książę podejmuje działania i planuje utworzenie mieszkań socjalnych na własnej ziemi.