Wojna światów
Gdy astronomowie odkrywają transmisję z innej galaktyki, zdobywają dowód istnienia inteligentnego życia pozaziemskiego. W kilka dni ludzkość zostaje niemal zgładzona, na niebie pojawiają się statki kosmitów, a grupa ocalałych zadaje sobie pytanie: kim są najeźdźcy i czemu chcą nas zniszczyć?