Lata 2000. Dekada, która nas zmieniła
Naoczni świadkowie – celebryci i politycy – opowiadają historie na temat burzliwej dekady, która zmieniła cały świat.
Serial prezentuje relacje twórców historii, naocznych świadków, celebrytów i polityków, w tym Dicka Cheneya, Michaela Moore’a, Billa O’Reilly’ego, Rudy'ego Giulianiego, Sharon Osbourne i Nancy Pelosi, oraz wyselekcjonowane, nieznane dotychczas materiały archiwalne.