LEGO Pixar: BrickToons
Weź udział w przygodach w świecie LEGO wraz z ulubionymi postaciami z filmów Pixara! Śpiewaj z Miguelem i jego rodziną w Krainie Umarłych; pomóż Meridzie i jej braciom, kiedy wszystko idzie jak z kamienia; wybierz się na super wycieczkę z Nemo, Marlinem i Dory; zobacz, jak rodzina Parrów ratuje okolicę przed Syndromem oraz razem ze Złomkiem przygotuj Zygzaka McQueena do następnego wyścigu.